Пропускане към основното съдържание

Проблеми със захранването на Revolut с карта от Пощенска банка

Клиенти на Пощенска банка се оплакват от проблеми при зареждането на Revolut с дебитна карта. На някои клиенти е наложена и такса за тази операция.

До сега са ми известни оплаквания от клиенти на Уникредит, ДСК и Пощенска банка във връзка с такси и/или проблеми при зареждането на Revolut.

От тарифата на банката се вижда, че при плащане в чужбина налагат такса от 0,5%. Изключение има при картите "Debit MasterCard World", които ще бъдат издавани само с „Пакет Моят Престиж”. Освен това тази такса не се дължи при плащане чрез ПОС в EUR в ЕИП.

За виртуалните карти не видях изключение. Може би те са споменати в отделен документ.

Не съм сигурен дали таксата за "Незабавно плащане по дебитна карта (VPP/MoneySend)" от 1% е приложима при зареждане на Revolut.

Някои клиенти се оплакват от такса 1%, други от такса 0,5%, а има и такива, които казват, че нямат такса при зареждане на Revolut.

Хипотезата ми е, че Револют има POS терминали в България и затова понякога няма такса. А който е имал "късмета" да попадне на POS терминал в чужбина - таксичка.

Клиент се оплака:

А каква мъка е комбинацията Пощенска банка - Револют, хора... Не е истина. Просто споделям:

Захранвах си Революта от дебитна карта в Пощенска. Но ми изтече валидността на пластиката. Взех новата и вчера се започна:

При всеки опит за топъп - отказано е от банката, отказано е от банката.

В същото време идва СМС от БПБ, че е отказан превод към Револют - да звънна на *7224 и да си ползвам m-token-а. За протокола: тоукъна работи - 30 мин преди това потвърждавах през него преводи към други сметки. Но за Револют въобще не се активира и не пита. Пробвах още 1-2 пъти и се отказах.

Свързване с кол-центъра  им няма вечер; наслушах се на музика.

Днес реших да прехвърля 25 лв от ДК в друга виртуална ДК пак на Пощенска и от там да захраня Револют. Най-лошото е, че по все още неясни за мен причини, това СТАНА и 25 лв се появиха в Револют. Казах си - супер, прехвърлих още ~250 лв през дебитните карти, но - греда: всеки следващ опит, независимо от сумата беше отхвърлян, от която и ДК да опитвам.

Отново мъки при свързване по телефон. Накрая пробих , говорих поне с 3 различни човека от 3 различни отдела - не знаят как да помогнат; получих всякакви "гениални" идеи от "изключете Wi-Fi и останете на мобилни данни" до "рестартирайте си телефона".

Накрая се вдигнах и отидох до централата. Там в интерес на истината търпеливо и професионално бях обслужен от служителка, която успя да ми върне парите от виртуалната ДК (при нея няма теглене, няма плащане на ПОС) в стандартната.

Обясни, че имало ограничения при работа с Револют от съображения за сигурност. Но не можа да отговори нито на въпроса как с предишната пластика нямах проблеми/ограничения нито как тези 25 лв днес минаха.

Отново звънна на кол-центъра, откъдето - познайте какво?! - казаха и да съм се бил обадил по телефона за да разреша преводи към Револют.

- Не, не искам пак да се мъча да се свързвам - аз съм тук на място при Вас!

Няма как, такъв е редът.

Звънях, докато бях там, послушах музика и на 5тата минута ми вдигна някакво девойче та си подадох заявката: "След 15 мин би трябвало да можете, но за всеки случай все пак си заявете нов тоукън".

Всичко е точно, дами и господа. Не знам дали сега ще мога, за днес нямам нерви вече.

На връщане от Пощенска спрях в Декатлон за да установя на касата, че стандартната ми ДК е блокирана заради много опити към Револют... 🙂

Под публикацията коментират:

от както съм клиент на Револют зареждам с визата на Пощенска. Гледах си движенията в банкирането, нямам такси. Може би защото зареждам малки суми - 50 до 100 лева, на няколко пъти. Когато зареждам 25 лева не ми иска потвърждаване с токен ако е над тази сума ми иска потвърждение. Не съм пробвал с дигиталната им карта от електронния портфейл дали става

Аз съм с виртуална карта за онлайн пазаруване от Пощенска и работи перфектно, няма и такса. На обикновените дебитни има.

Мен винаги ми взима 0.5% като вкарам пари от дебитната ми карта в Револют. Ако прехвърля пари във виртуалната ми карта и топъпна с нея няма да я има таксата?
Нямам време в момента да прочета целия текст, но пробвайте ONE wallet by Postbank - при мен работи много добре, имам виртуална карта, от която си зареждам Революта безплатно.

Бях дългогодишен клиент на Пиреос, през годините съм откривал, закривал банкови карти. Все тая. Купиха ги от Пощенска и трябва да ми се преиздадат пластиките - ОК. Заявка, потвърждение, кое в какво ще се трансформира като виж карта, всичко уточнено.

Отивам да си ги взимам и тия ми вадят 1 торба с карти и ОУ към тях, за която бяха убили малка амазонска горичка от 5 декара. Оказа се, че са ми подновили всички пластики, включително и изтеклите, включително и прекратените.

Питах ги белот ли да играя с тези карти. Викат - сега не можем да прекратяваме, трябва да дойдете след месец. И за капак, обясниха до коя дата да ползвам на Пиреос пластиките и от коя дата да започна на Пощенска да ползвам, 10 пъти бяха убедени в това, което казват. Е, зарадих пълен резервоар гориво и се оказа, че нито на Пощенска са активирани, нито тези на Пиреос са активни вече...

Станах за резил. Добре, че по някаква причина заредих тогава на ШЕЛ-а срещу Дъ Мол на Цариградско. Прескочих до МОЛ-а, където е и централата на Пиреос и бяха с удължено работно време, та изтеглих кеш на каса.

Аз съм от скоро клиент на Пощенска. Един или два пъти успях да заредя Револют от картата и после край. Същото съобщение "свържете с някой си номер". Токъните са ми активни, ползвам ги за други преводи, но за Револют явно са решили да сложат ограничение.

Аз имах същия филм. Едно две плащания минават след това блокират Револют. Обаждам се казват ми, че от съображения за сигурност били блокирали револют, казвам и да го разблокират. Пак пускам едно две плащания и пак не мога да прехвърлям в револют. Звъня да се карам с тея от съпорта, те ми заявяват че ми били пуснали преводите към револют, но от съображение за сигурност пак са блокирани. Казвам и да отблокират картата, и тук идва забавната част: питат ме колко плащания ще правя, след това да я блокират пак. Аз и казвам 9600 плащания и разни нецензурни думи. След като ми отблокираха прехвърлянето към револют почнаха да ме чаржат с по 5 лв на превод. Няма такава смотана банка, радвам се, че не съм и клиент вече. Това се случи лятото.

Преди месец след хиляди мъки при мен се оправиха нещата като вкарах ДК на пощенска в уолета и зареждам Р с епъл пей.

Защо ви е Фин технология, след като все още не сте се дали “Развод” на банките 😉. Ползвам Револют от две години, никога ама абсолютно никога не съм имал проблем с качването на пари, но преди да си сваля Револют вече бях клиент на Icard. На всяко OMV, което има easypay може да си захраните сметката на Icard и оттам Револют.

В Пощенска съм и зареждам през Paysera, струва 50 ст вътрешно банков превод и 1 или 2 превалутирания на добър курс.

През 2022 година клиенти на Пощенска банка продължават да имат проблеми:

Забелязах, че при захранване на сметката д карта, от Пощенска банка ми взимат 1% от сумата като ”Такса преводи/покупка на финансови инструменти” 

Подводни камъни при ползването на Revolut през 2021 година

Коментари

Знаеш ли какви промени в законите ти готвят? Готов ли си да се подчиняваш на господарите си?

Нашите законотворци (които изобщо не взимат пари за писане на закони) пак пишат промени в закон по много подозрителен начин. Промените са "скрити" в края на проект за закон, в заглавието на който се твърди, че ще се изменя ЗДДС. Обаче се оказва, че това не е съвсем така - променят се и други закони...

Демокрацията работи само ако гражданите се интересуват какви закони смятат да се гласуват в Народното събрание. Също така, за да работи демокрацията, се налага и народните представители да са наясно с това, което гласуват.

Да спрем банковия лобизъм!