Пропускане към основното съдържание

Уникредит Булбанк въведе лимити при зареждане на Revolut с карта, има и двойно превалутиране

Потребители на Revolut и Unicredit Bulbank коментират:

Някой от вас да има проблем със зареждането на Револют акаунта си от УниКредит? В последните няколко дни не мога да си заредя по никакъв начин Революта от сметката ми в УниКредит, единственото, което ми казаха оттам, е, че вече има ограничение колко пари могат да се зареждат наведнъж. Аз обаче нищо не мога да заредя и се чудя в мен ли е проблемът или в УниКредит?

Има някакви проблеми между револют и уникредит. И ПОС терминалите на уникредит правят проблеми, изтеглят се пари от сметката пък не се прехвърлят при продавача.

това Unicredit Bulbank да те ограничават, да ползваш парите си е ново ниво на наглост... единствено може да е оправдано, когато имаше паническо теглене при фалита на КТБ, каквато ситуация в момента няма.

Могат да излязат с номера, че са спрели транзакцията с цел да те предпазят (първият път), но след като даже им си се обадил е пределно ясно, че всичко е нормално.

Намирисва ми, че скоро ще се опитат и те да пуснат такса за зареждане на Револют, както ДСК е направила и затова сега да се правят на ни лук яли ни лук мирисАли, докато не почнат да цоцат и за това пари.

ново ниво на наглост, зареждам 500 лв в Револют, те ми теглят 504.80 при въпрос от къде идва разликата ми обясниха първо, че е от Револют и второ че е от мастъркард при превалутиране от лв в долари и после пак в лева...питам ги, ако си купя нещо за 90 лв на ПОС те 93лв ли ще ми вземат за превалутиране и господина ми се развика ...

Източник

През януари писах за таксите на Банка ДСК:

Някои клиенти на банката казват, че не нямали такса. Възможно е просто системите им да не работят коректно.

След Зареждане на сметка (top up) от Булбанк през изминалия месец (последно на 22.09.20) нямах такса от банката за зареждането. наложи ми се вчера и днес да зареда отново гледам такса. А по един и същи начин се зарежда, но банката го разпознава по два начина - първия път като за пост терминал, последните пъти като картова операция (каквото и да значи това). Въпросът ми е успявали ли сте да докажете правотата си пред банковата институция и по какъв начин ? И как една услуга може да бъде възприета по два различни начина?

Предполагам, че и в Уникредит нямат отговор на този въпрос. Самите те нямат представа какво се случва в техните системи. Една седмица имах проблем с онлайн плащанията с тяхна карта, по тази причина съм и в тази група. Искам да махна тяхната карта. 

Източник

През декември 2021 година клиент на Уникредит булбанк каза, че не са му удържали такса при зареждане на Revolut с карта.

Клиент на Уникредит Булбанк, който ползва кредитна карта се похвали, че не е имал проблеми с нея, но е имал проблеми с кредитна карта на ДСК:

От около година правя тези “упражнения” и нямам подобни оплаквания. Подчертавам, че го правя през кредитна карта, а не през дебитната. С дебитната не съм опитвал. На ДСК съм сърбал попарата и то в чужбина- отказаха да ми дадат кола под наем заради кредитната им карта- не била с релефен номер и име на пластиката. Да, после оспорих трансакцията и ми върнаха предплатената сума до стотинка, но не е нужно да обяснявам как ми объркаха плановете. Та за мен ДСК не съществува като банка вече.

Клиенти на Пощенска банка се оплакват от проблеми при зареждането на Revolut и такса за това.

Коментари

  1. Здравейте,при превод на пари от Уникредит към Револют винаги ми взима такса- това нормално ли е ? Много хора пишат ,че правят преводи и не им взима такса.От какво зависи, дали ще ти взима или не ?

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Може би от настройки на POS терминала на Revolut - дали ти се падне (на случаен принцип) такъв, който е настроен правилно (с правилен Merchant category code) или такъв, който е настроен неправилно.

      На мен не ми взе такса когато ползвах Тексим банк. При повечето банки не взима такса. Не бих ползвал ДСК и Уникредит, поради риска да ми начислят такса при захранване на Revolut.

      Изтриване

Публикуване на коментар

Знаеш ли какви промени в законите ти готвят? Готов ли си да се подчиняваш на господарите си?

Нашите законотворци (които изобщо не взимат пари за писане на закони) пак пишат промени в закон по много подозрителен начин. Промените са "скрити" в края на проект за закон, в заглавието на който се твърди, че ще се изменя ЗДДС. Обаче се оказва, че това не е съвсем така - променят се и други закони...

Демокрацията работи само ако гражданите се интересуват какви закони смятат да се гласуват в Народното събрание. Също така, за да работи демокрацията, се налага и народните представители да са наясно с това, което гласуват.

Да спрем банковия лобизъм!