Пропускане към основното съдържание

Тригодишна одисея с една закрита кредитна карта при Уникредит Булбанк, която всъщност не е съвсем закрита

 

Слушай каква история имам с тях. Правя си кредитна карта, не защото ми трябва, а да им помогна да си изпълнят плана. Промоционална, без такса първата година и ми обещават, че ще ми я закрият в края на първата година. Идва този край, викат ме да подпиша за закриването. Подписвам.

След един месец (нали е кредитна, не става веднага закриването), пак проверявам. Не е закрита, но няма дръпнати суми, значи пускаме за закриване. Готово, уверяват ме.

След една година ми звъни момичето от фирми и ми казва “абе ровя си тук разни неща и виждам твойто име с някаква мноооого просрочена годишна такса за кредитна карта”. Откачам.

Отивам в клона. Нов директор. Фуча. Беснея. Тя проверява случая. Извинява ми се. Права съм била, имало документи за закриване. Не било ясно защо не е закрита и е начислило годишна такса, която пък не съм платила ... Сторнират таксата, извиняват ми се. След седмица пак проверявам. Всичко било точно. Закрита е.

След една година, звъни телефонът... и историята се повтаря. 3 години. ТРИ. Ми отне да закрия карта, която съм ползвала 0 пъти и не съм искала въобще.

Връзка към коментара във Фейсбук.

Коментари

Знаеш ли какви промени в законите ти готвят? Готов ли си да се подчиняваш на господарите си?

Нашите законотворци (които изобщо не взимат пари за писане на закони) пак пишат промени в закон по много подозрителен начин. Промените са "скрити" в края на проект за закон, в заглавието на който се твърди, че ще се изменя ЗДДС. Обаче се оказва, че това не е съвсем така - променят се и други закони...

Демокрацията работи само ако гражданите се интересуват какви закони смятат да се гласуват в Народното събрание. Също така, за да работи демокрацията, се налага и народните представители да са наясно с това, което гласуват.

Да спрем банковия лобизъм!