Слушай
каква история имам с тях. Правя си кредитна карта, не защото ми трябва,
а да им помогна да си изпълнят плана. Промоционална, без такса първата
година и ми обещават, че ще ми я закрият в края на първата година. Идва
този край, викат ме да подпиша за закриването. Подписвам.
След един
месец (нали е кредитна, не става веднага закриването), пак проверявам.
Не е закрита, но няма дръпнати суми, значи пускаме за закриване. Готово,
уверяват ме.
След една
година ми звъни момичето от фирми и ми казва “абе ровя си тук разни
неща и виждам твойто име с някаква мноооого просрочена годишна такса за
кредитна карта”. Откачам.
Отивам в клона. Нов директор. Фуча. Беснея. Тя
проверява случая. Извинява ми се. Права съм била, имало документи за
закриване. Не било ясно защо не е закрита и е начислило годишна такса,
която пък не съм платила ... Сторнират таксата, извиняват ми се. След
седмица пак проверявам. Всичко било точно. Закрита е.
След
една година, звъни телефонът... и историята се повтаря. 3 години. ТРИ.
Ми отне да закрия карта, която съм ползвала 0 пъти и не съм искала
въобще.
Коментари
Публикуване на коментар