Тригодишна одисея с една закрита кредитна карта при Уникредит Булбанк, която всъщност не е съвсем закрита
Слушай каква история имам с тях. Правя си кредитна карта, не защото ми трябва, а да им помогна да си изпълнят плана. Промоционална, без такса първата година и ми обещават, че ще ми я закрият в края на първата година. Идва този край, викат ме да подпиша за закриването. Подписвам.
След един месец (нали е кредитна, не става веднага закриването), пак проверявам. Не е закрита, но няма дръпнати суми, значи пускаме за закриване. Готово, уверяват ме.
След една година ми звъни момичето от фирми и ми казва “абе ровя си тук разни неща и виждам твойто име с някаква мноооого просрочена годишна такса за кредитна карта”. Откачам.
Отивам в клона. Нов директор. Фуча. Беснея. Тя проверява случая. Извинява ми се. Права съм била, имало документи за закриване. Не било ясно защо не е закрита и е начислило годишна такса, която пък не съм платила ... Сторнират таксата, извиняват ми се. След седмица пак проверявам. Всичко било точно. Закрита е.След една година, звъни телефонът... и историята се повтаря. 3 години. ТРИ. Ми отне да закрия карта, която съм ползвала 0 пъти и не съм искала въобще.
Коментари
Публикуване на коментар